OGŁOSZENIA
Radom, dnia 03.07.2025 r.
Ogłoszenie Wyniku Postępowania
Dotyczy: postępowania pn.: „MODERNIZACJA BUDYNKU HANDLOWO – USŁUGOWEGO “A-4” PRZY UL. LUBELSKIEJ 65 W RADOMIU”. – modernizacja budynku .
Do realizacji wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:
- Nr 1 – NADZÓR INWESTYCJI BUDOWLANYCH Konrad Opalewski ul. Młynarska 6A/11, 26-600 Radom
Prezes Zarządu
Radom, dnia 03.07.2025 r.
Ogłoszenie Wyniku Postępowania
Dotyczy: postępowania pn.: „MODERNIZACJA BUDYNKU HANDLOWO – USŁUGOWEGO “A-4” PRZY UL. LUBELSKIEJ 65 W RADOMIU – modernizacja zewnętrznej sieci kanalizacyjnej”.
Do realizacji wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Nr 2 – A.G Instal Usługi Hydrauliczne Głogowski Artur Ul. Jana Pawła II 4, 26-600 Radom
Prezes Zarządu
Dotyczy:
MODERNIZACJA BUDYNKU HANDLOWO – USŁUGOWEGO “A-4” PRZY UL. LUBELSKIEJ 65 W RADOMIU -modernizacja budynku. |
Ogłoszenie dotyczy: postępowania ofertowego
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ROLNO SPOŻYWCZY RYNEK HURTOWY S. A., krajowy numer identyfikacyjny 67068803200000, ul. Lubelska 65, 26600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 365-21-95, e-mail biuro.radom@rsrh-radom.pl, faks 48 365-31-40
Adres strony internetowej (URL): https://rsrh-radom.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Spółka Akcyjna
I.3) KOMUNIKACJA:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w sposób:
– w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Rolno -Spożywczy Rynek Hurtowy S.A
ul. Lubelska 65, 26 -600 Radom
Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres wskazany w pkt I. 1
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: w trybie postępowania ofertowego na:
MODERNIZACJA BUDYNKU HANDLOWO – USŁUGOWEGO “A-4” PRZY UL. LUBELSKIEJ 65 W RADOMIU |
II.2) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
NIE
II.3) Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji :
Zgodnie z zakresem przedmiaru robót, oraz dokumentacji technicznej w zakresie modernizacja budynku bez modernizacji zewnętrznej sieci kanalizacyjnej, która zawarta jest w dokumentacji projektowej i będzie realizowana wg odrębnego zadania.
W celu przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z istniejącym uzbrojeniem
terenu oraz infrastrukturą budynku.
II.5) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 30.09.2025r.(termin nieprzekraczalny)
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- nadzór ze strony Wykonawcy przez uprawnioną osobę (kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej).
- Udział w obowiązkowej wizji lokalnej (zapraszamy Oferentów do siedziby Zamawiającego dn. 23.06.2025r. na godz. 9:00). Oferty bez udokumentowanego udziału w wizji lokalnej nie będą rozpatrywane z uwagi na konieczność zapoznania się z infrastrukturą terenu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie min. 350 000,00 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa, okres gwarancyjny
Określenie warunków:
1. Wykonawca dysponuje: – osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia.
2.Wymagany minimalny termin gwarancji :36 miesięcy
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie ofertowe
IV.1.2.) Wymaga dotyczące oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Dopuszcza się negocjacje po zebraniu i analizie ofert.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: do dnia 26.06.2025 r., godzina: 1200,
IV.3.2) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.3) Przewiduje się możliwość unieważnienie postępowania ofertowego bez podania przyczyn.
– Prezes Zarządu
Treść ogłoszenia i załączniki do pobrania ze strony BIP w linku poniżej:
https://www.nbip.pl/rsrhradom/?n_id=75&id=100
Dotyczy:
MODERNIZACJA BUDYNKU HANDLOWO – USŁUGOWEGO “A-4” PRZY UL. LUBELSKIEJ 65 W RADOMIU -modernizacja zewnętrznej sieci kanalizacyjnej. |
Ogłoszenie dotyczy: postępowania ofertowego
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ROLNO SPOŻYWCZY RYNEK HURTOWY S. A., krajowy numer identyfikacyjny 67068803200000, ul. Lubelska 65, 26600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 365-21-95, e-mail biuro.radom@rsrh-radom.pl, faks 48 365-31-40
Adres strony internetowej (URL): https://rsrh-radom.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Spółka Akcyjna
I.3) KOMUNIKACJA:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w sposób:
– w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Rolno -Spożywczy Rynek Hurtowy S.A
ul. Lubelska 65, 26 -600 Radom
Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres wskazany w pkt I. 1
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: w trybie postępowania ofertowego na:
MODERNIZACJA BUDYNKU HANDLOWO – USŁUGOWEGO “A-4” PRZY UL. LUBELSKIEJ 65 W RADOMIU |
II.2) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
NIE
II.3) Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji :
Zgodnie z zakresem przedmiaru robót, oraz dokumentacji technicznej w zakresie modernizacji zewnętrznej sieci kanalizacyjnej (zakres nie dotyczy modernizacji budynku, który będzie realizowany wg odrębnego zadania).
W celu przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z istniejącym uzbrojeniem
terenu oraz infrastrukturą budynku.
II.5) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 30.09.2025r.(termin nieprzekraczalny)
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- nadzór ze strony Wykonawcy przez uprawnioną osobę (kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej).
- Udział w obowiązkowej wizji lokalnej (zapraszamy Oferentów do siedziby Zamawiającego dn. 23.06.2025r. na godz. 9:00). Oferty bez udokumentowanego udziału w wizji lokalnej nie będą rozpatrywane z uwagi na konieczność zapoznania się z infrastrukturą terenu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie min. 350 000,00 zł (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa, okres gwarancyjny
Określenie warunków:
1. Wykonawca dysponuje: – osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia.
2.Wymagany minimalny termin gwarancji :36 miesięcy
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie ofertowe
IV.1.2.) Wymaga dotyczące oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Dopuszcza się negocjacje po zebraniu i analizie ofert.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: do dnia 26.06.2025 r., godzina: 1200,
IV.3.2) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.3) Przewiduje się możliwość unieważnienie postępowania ofertowego bez podania przyczyn.
– Prezes Zarządu
Treść ogłoszenia i załączniki do pobrania ze strony BIP w linku poniżej:
https://www.nbip.pl/rsrhradom/?n_id=76&id=100
——————————————————————————————————-
Ogłoszenie o Zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Radomiu – 25.06.2025 r.
Radom, dnia 03.06.2025 r.
Akcjonariusze Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. z siedzibą w Radomiu
ZAWIADOMIENIE
Zarząd Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. z siedzibą w Radomiu uprzejmie informuje, że działając na podstawie art. 395 § 1-2, art. 399 § 1 i art. 402 § 2-3 Kodeksu spółek handlowych, zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie na dzień 25 czerwca 2025 r., na godz. 11:00. Zgromadzenie odbędzie się w budynku administracyjnym Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. z siedzibą w Radomiu, adres: ul. Lubelska 65 Radom.
Porządek obrad: 1. Otwarcie Walnego Zgromadzenia. 2. Wybór Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia. 3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał. 4. Przyjęcie porządku obrad. 5. Wybór Komisji Skrutacyjnej. 6. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. 7. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania Zarządu z działalności Spółki za rok obrotowy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. 8. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za rok obrotowy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. 9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Członkowi Zarządu Spółki Panu Sebastianowi Paszkielowi absolutorium z wykonania przez niego obowiązków za rok obrotowy 2024, w okresie od 01.01.2024 r. do 28.06.2024 r. 10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Członkowi Zarządu Spółki Panu Krzysztofowi Ferensztajnowi absolutorium z wykonania przez niego obowiązków za rok obrotowy 2024, w okresie od 01.08.2024 r. do 31.12.2024 r. 11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania Rady Nadzorczej Spółki za rok obrotowy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. 12. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Członkom Rady Nadzorczej Spółki absolutorium z wykonania przez nich obowiązków za rok obrotowy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. 13. Przedstawienie Sprawozdania o wydatkach reprezentacyjnych, a także wydatkach na usługi prawne, usługi marketingowe, usługi w zakresie stosunków międzyludzkich (public relations) i komunikacji społecznej oraz usługi doradztwa związanego z zarządzaniem za rok obrotowy od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. oraz Sprawozdania ze stosowania dobrych praktyk, określonych i skierowanych do spółek z udziałem Skarbu Państwa na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym za rok obrotowy 2024. 14. Dyskusja i wolne wnioski. 15. Zamknięcie obrad.
Osoby reprezentujące akcjonariuszy powinny posiadać stosowne pełnomocnictwa oraz inne niezbędne dokumenty w celu wykazania prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa. Materiały związane ze Zgromadzeniem wyłożone będą w sekretariacie Spółki przez 15 dni roboczych przed Zgromadzeniem.
Zarząd
Radom, dnia 02.01.2025 r.
Akcjonariusze
„Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego” Spółka Akcyjna z siedzibą w Radomiu
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 398, art. 399 § 1 oraz art. 402 § 2-3 Kodeksu spółek handlowych Zarząd „Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego” S.A. z siedzibą w Radomiu zwołuje Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie na dzień 24 stycznia 2025 r., na godz. 11:00.
Zgromadzenie odbędzie się w budynku administracyjnym (biuro) Spółki „Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy” S.A. z siedzibą w Radomiu, adres: ul. Lubelska 65, 26-600 Radom.
Porządek obrad:
- Otwarcie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
- Wybór Przewodniczącego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
- Stwierdzenie prawidłowości zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej.
- Uzupełnienie składu Rady Nadzorczej.
- Dyskusja i wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Osoby reprezentujące akcjonariuszy powinny posiadać stosowne pełnomocnictwa oraz inne niezbędne dokumenty w celu wykazania prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa. Materiały związane z Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniem wyłożone będą w sekretariacie Spółki przez 10 dni roboczych przed Zgromadzeniem.